logo
Majke Jevrosime 29, 11000 Beograd - Tel: (011) 33 73 183
  • srpski
  • engleski
  • ruski
  • Prodajni kurs banke Intesa: 120.3906
  • Srednji kurs NBS: 118.03

Hotel El Greco Resort

Hotel El Greco Resort

Kategorija:

Plaža: na kalderi

Centar: 500m

Usluga: noćenje sa doručkom


Upit / Rezervacija


Lokacija: : Hotel se nalazi u Firi, glavnom gradu Santorinija, oko 500m od centra grada. 

Sadržaj hotela: recepcija, bar, 5 spoljašnjih bazena i jedan unutrašnji, dečiji bazen, spoljašnji đakuzi, snek bar, 2 restorana, teretana, spa usluge. 

Ishrana:  Noćenje sa doručkom (švedski sto-samoposluživanje) 

Boravišna taksa u  Grčkoj: Od 01.01.2018. se vrši naplata boravišne takse u Grčkoj . Ista se plaća direktno recepciji hotela. U trenutku postavljanja programa cena po sobi po danu iznosi : 0.50€ za htl 2*/ 1*, 1,5€ za htl 3*, 3€ za htl 4* I 4€ za htl 5*; 0.25€ za apt 2key/ 1key, 0,5€ za apt 3key, 1€ za apt 4key.

Vaše leto sa Turističkom agencijom Supernova može da počne!  

Sadržaj soba: SAT TV, klima, kupatilo, fen, sef (uz doplatu)

Program putovanja:

 ● 1. dan Beograd - Santorini: Turistički aranžman započinje 2 sata pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona sastankom kod šaltera na Aerodromu Nikola Tesla i preuzimanjem putne dokumentacije od predstavnika agencije. Putnik pristupa šalteru za predaju prtljaga, šalteru za pasošku kontrolu. Od momenta predaje prtljaga do momenta sletanja, brigu o putniku preuzima služba aerodroma i kabinsko osoblje. Čarter let. Po sletanju, sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do hotela po rasporedu u hotele gde gosti borave. Smeštaj u sobe (soba je rezervisana od 16h a moze biti i ranije u slučaju raspolozivosti), noćenje. Transfer do smeštaja će se obaviti najbliže moguće, može se obaviti autobusom, mini busom, taksijem ili drugim vozilom, kao i kombinacijom više vrsta prevoza, a u zavisnosti od udaljenosti i razudjenosti izabranog smeštaja. Moguć je prevoz prtljaga drugim vozilom. Raspored soba odredjuje isključivo recepcija.

● 2. do 10. dan Santorini: Slobodni dani za individualna razgledanja, posete i odmor. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta (min za realizaciju je 20 osoba), noćenje sa uslugama navedenim u cenovniku.

● 11. dan Santorini - Beograd: Napuštanje soba najkasnije do 12h (ili ranije u zavisnosti od vremena poletanja aviona), slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan čarter let do Beograda sa međusletanjem na Karpatos. Dolazak u Beograd. Završetak usluge.

 

VAŽNE NAPOMENE:

● Popust za decu se odnosi isključivo kada su u pratnji dve odrasle ili punoplative osobe. Deca do 2 godine nemaju svoje sedište u avionu, niti ležaj u hotelu. Krevetac za bebe se uzima na lični zahtev i plaća, a u nekim hotelima može biti besplatno. Putnik je u obavezi da najavi krevetac prilikom sklapanja ugovora.

LEGENDA: ● PROMO SOBA – Ograničeni broj standardnih soba po promotivnoj ceni. Economy soba – ograničen broj soba koje se po lokaciji, kvadraturi, pogledu ili opremljenosti razlikuju od standardne sobe ● NA ili SC,RR – Najam,bez ishrane ● ND ili BB – Noćenje sa kontinentalnim doručkom ● PP ili HB – polupansion (2 obroka, obično doručak/večera, piće nije uračunato u cenu) ● Ail incl - Sve uključeno (u zavisnosti od specifikacije hotela: doručak, ručak, večera, užina, domaća alkoholna i bezalkoholna pića, kafa, čaj.● 1/2 soba – standardna dvokrevetna soba; Superior soba/deluxe soba/executive – soba koja se po nekim svojstvima razlikuje od standardne sobe (pogledu, kvadraturi, novijem nameštaju, opremljenosti ili renoviranosti) ● Family-Porodična soba/Suite/Junior suite - sobe veće kvadrature od standardne da bi mogle da prime više osoba. Obično su kreveti za dodatne osobe pomoćni ležajevi i razlikuju se od prva dva kreveta ili bračnog ležaja ● Singl soba – jednokrevetna soba ● Studio – jedna prostorija u kojoj se nalazi spavaći deo i kuhinja ● Apartman – 2 prostorije pri čemu je spavaći deo odvojen od kuhinje ● 2 bedroom apartman - 2-sobni apartman, sastoji se iz 2 spavaće sobe i kuhinje sa trpezarijom ● Maisonette – smeštajna jedinica na dva nivoa. Najčešće se soba nalazi na galeriji (spratu), a kuhinja u donjem delu, pri čemu su povezani stepenicama. Obično imaju niži / kosi plafon ● Bungalow – poseban deo hotela van glavne zgrade. Moguće kao male zgrade ili kompleks zgrada sa izdvojenim smeštajnim jedinicama ● Annex – dodatna zgrada, pored glavne zgrade; A/C, klima – klima uređaj; Free - besplatno; Wi-Fi -bežična internet konekcija (nije obavezno besplatna, ovim se precizira njeno postojanje).

● Pax- osoba, ADL- odrasla osoba; Dete – osoba do navedene starosne dobi kao dodatna osoba u dvokrevetnoj sobi; INF - dete od 0-2 godine starosti; III ili IV osoba - dodatne osobe u dvokrevetnoj sobi, a starije od kategorije definisane za dete;

● SV - soba sa pogledom na more, SSV- soba sa bočnim, delimičnim pogledom na more, SF - soba okrenuta direktno ka moru (sea front);

● RV - pogled se nazire usled mogućeg rastinja, drugih zgrada i sl;  GV- pogled na baštu, PV - pogled na bazen, MV ili BV – pogled na pozadinu hotelskog kompleksa ili baštu,

VREME POLETANJA AVIONA I DOLASKA NA AERODROM BEOGRAD: Očekivano vreme poletanja aviona za Santorini je u jutarnjim satima. Putnu dokumentaciju uručićemo Vam 2 sata pre najavljenog vremena poletanja aviona na šalteru Organizatora  na aerodromu Nikola Tesla. Za sve informacije pre toga pozovite svoje uplatno mesto. Obaveza je putnika da dostavi tačan broj mobilnog telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas obavestimo putem SMS poruke o tačnom vremenu leta, odnosno sastanku putnika. Obaveštenje putem SMS-a ili e-maila Vam dostavljamo najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju.

● Avio prevoznik je AVIOLET (Air Serbia). Putnici će u avionu biti posluženi sendvičima, vodom i keksom. Kafa i sokovi uz doplatu. Po putniku je dozvoljeno nošenje 1 komada prtljaga do 23kg težine, kao i 1 komad ručnog prtljaga dimenzija 40x20x55cm do 8kg, koji odgovaraju standardu AIR SERBIA. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po važećoj tarifi avio prevoznika u momentu putovanja a koja je podložna promeni (6€ po kilogramu u sezoni 2018-informativno). Let Beograd – Santorini traje oko 1h i 45 min. Let Santorini - Karpatos oko 35 min, Let Karpatos - Beograd oko 1h 55min. Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona (a što je moguća pojava u čarter saobraćaju na koju Agencija nema uticaja i koja zavisi od stanja na aerodromima u Beogradu, destinaciji putovanja i drugim faktorima vezanim za plan leta kroz druge zemlje), putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe Aerodroma. Poslednjeg dana boravka na destinaciji, moguće je da povratak aviona u Beograd zbog kašnjenja započne ili se završi posle ponoćnih sati dana koji je objavljen kao poslednji dan boravka. Raspored sedenja u avionu određuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji se čekiraju ili prtljag predaju među poslednjima ili kasne na let.

 NAPOMENA: ● Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.  

● Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uređaja, teretane, sportskih terena i sl, samo predviđa njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje već je za njihovo korišćenje, moguća naplata na licu mesta od strane recepcije. Besplatan internet ili WIFI oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i sl. Brzina protoka može biti i sporija.

● Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uređaj i TV, fena za kosu, pegle i sl. uređaja traži deponovanje određenog iznosa kao sredstvo obezbeđenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uređaja.

● Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da prilikom prijave za putovanje naznačite želju za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosledjen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uređaje u svim sobama hotela te raspoloživost istih je na upit stoga je najava od velike važnosti jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih).

● Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE, a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno se ne garantuju. Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU, a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti. U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, ako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu, a neispunjenu uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.

● Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju nepotvrđivanja rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.

● Gost preuzima brigu o čuvanju vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove a vrednosti ne ostavljate u sobi.

● Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Putnici koji u pasošu imaju navedeno kao mesto rođenja Rep.Makedonija ili samo Makedonija umesto BJRM ili FYRM mogu imati problema prilikom ulaska u Grčku (čak i mogućnost zabrane ulaska). Molimo Vas da o tome konsultujete Konzularno odeljenje Ambasade Grčke.

● Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina….), kao i međunarodno putno osiguranje.

● Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl.). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima. Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.

● Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika  Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba.Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h. Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.

● Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl. što se može odraziti na komfor putnika.

● Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl).

● Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.

● Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info-sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo. Molimo Vas da prisustvujete prvom info-sastanku. Transfer se takođe može obaviti i sa više prevoznih sredstava.

● U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani, family/porodične sobe...). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš-kabina ili kada i sl...)

● Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera). Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama.

● Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana (obično 17-21h).

● Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina, ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju

● U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja opreme. Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu (različite vrste šerpi, supijera, kadica), već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementu zvanom kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.

● Rezervacije hotela koje su rađene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.

● Viza NIJE potrebna putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE na teritoriji Kosova i Metohije (npr MUP SRBIJE PU Peć). Viza JE POTREBNA putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE KOORDINACIONE UPRAVE u Beogradu.

● Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom 14 Opštih uslova putovanja organizatora,

● Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100. Organizator putovanja ima pravo da otkaže program najkasnije 5 dana pre početka putovanja. Uz program važe Opšti uslovi putovanja organizatora usklađeni sa YUTA standardima.

Organizator putovanja Licenca br OTP 138/2010 od 06.02.2010. U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima garanciju putovanja u visini od 300.000EUR. Ugovor o garanciji putovanja je broj 0057/2019 od 24.01.2019 zaključen sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom tirustičkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul.Kondina br.14 koja se aktivira kod Nacionalne aosicijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, 011 3228 687, prijavom na adresu YUTA, Beograd, ul.Kondina br 14 ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs Polisa broj 300060409 zaključena 29.12.2017 sa primenom od 25.01.2018.god. i Aneksom br.1 od 24.01.2019 

Uslovi i način plaćanja:

- Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednsoti po prodajnom kursu za efektivu INTESA banke na dan uplate.
- Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom garantovan je samo iznos akontacije a ostatak je podložan promeni. Započeti način plaćanja se ne može menjati.

UPLATA DO POLASKA:

- 40% od celokupne cene aranžmana (akontacija) prilikom rezervacije (sklapanja ugovora), ostatak najkasnije 15 dana pre putovanja. Uplata se može izvršiti u gotovini, platnim karticama, preko računa (kao pravno ili fizičko lice).

ODLOŽENO PLAĆANJE:

40% od celokupne cene aranžmana (akontacija) prilikom rezervacije (sklapanja ugovora), ostatak:
- ČEKOVIMA GRAĐANA - na jednake mesečne rate, po obračunu, do 30.12.2019. Dospeće rata je 10, 20 i 30. u mesecu. Za rate koje dospevaju za naplatu posle iskorišćenog aranžmana obavezno je deponovanje čekova građana kod organizatora, kao garancija plaćanja, najkasnije 15 dana pre putovanja.
- KREDITNIM KARTICAMA (Visa, MasterCard, Amex) na 6 mesečnih rata bez kamate.
- Putem ADMINISTRATIVNE ZABRANE - na 6 ili 9 rata sa firmama sa kojima agencija SUPERNOVA TRAVEL ima sklopljen ugovor.


Pretraga hotela

Prijavite se na newsletter