logo
BEOGRAD CENTAR - Majke Jevrosime 29, (011) 33 73 183
STEPA STEPANOVIĆ - Generala Štefanika 39, (011) 33 73 183
  • srpski
  • engleski
  • ruski
  • Prodajni kurs banke Intesa: 120.1052
  • Srednji kurs NBS: 117.7502

Steigenberger Pure Lifestyle

Steigenberger Pure Lifestyle

Kategorija:

Plaža: na plaži

Centar: 6km od Sakale

Usluga: all inclusive


Upit / Rezervacija


Lokacija: Najnovniji i najluksuzniji hotel čuvenog lanca Steigenberger, otvoren krajem 2018 god. smešten je na peščanoj plaži, u pešačkoj zoni Memša, pored hotela Steigenberger Al Dau Beach, na prostoru gde su nekada bili golf tereni. Od Sakale udaljen je 6 km, a od aerodroma 5 km. Hotel je namenjen putnicima starijim od 16 godina.

Sadržaj hotela:  Pored glavnog restorana, The Gourmet Market, hotela Steigenberger Pure Lifestyle, gostima je na raspolaganju glavni restoran hotela Steigenberger Al Dau beach, nekoliko a la carte restorana (neki su u hotelu Steigenberger Al Dau Beach ili na promenadi ALDAU): Alex Beach Club and Restaurant, Tanga beach restaurant & bar,Bwala pool restaurant i 10 barova (Pure Lounge, Pure Chill Bar, Alex beach Club, Karibu lobby bar, Ukumbi lobby bar, The Bwala bar, The Tanga beach bar, Dewan sisha bar…), bankomat i servis za pranje i peglanje. Na zahtev se priprema vegetarijanska, halal hrana i obroci bez mlečnih proizvoda.

Sport i zabava: Hotel ima sopstvenu peščanu plažu na kojoj se jednom nedljno organizuju žurke sa DJs izvođačima. Gostima je na raspolaganju spoljašnji bazen koji se greje zimi, nekoliko spoljašnjih bazena i aqua park sa 6 tobogana u susednim Steigenberger hotelima, Spa centar i unutrašnji bazen u Al Dau hotelu, golf tereni, razni sportovi na void, vožnja kanua…Gosti koriste ležaljke, suncobrane i peškire bez doplate.



Ishrana: 
all inclusive - „sve uključeno“- doručak, ručak, večera, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim pravilima (samoposluživanje, izbor više jela).


Sobe:  Hotel ima ukupno 110 moderno i luksuzno opremljenih apartmana veličine 55 m2, većinom sa pogledom na more. Apartmani imaju privatni đakuzi, prostrano savremeno uređeno kupatilo (tuš/wc), fen za kosu, LCD TV (niše od 100 kanala), klima uređaj, sef, mini bar, aparat za kafu i čaj, wi-fi, terasu ili balkon. Swim up apartmani imaju i izlaz na sopstveni bazen.


Dinarski deo aranžmana 1990 RSD, plaćaju odrasli i deca starija od 2 godine (plaćanje u agenciji).

 

PROGRAM PUTOVANJA  -  11 DANA / 10 NOĆENJA:

1. dan - BEOGRAD  - HURGADA - Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera organizatora putovanja, dva sata pre poletanja aviona. Direktan čarter let za Hurgadu (oko 3 i po sata). Obrok u avionu. Po dolasku, goste dočekuje predstavnik agencije organizatora putovanja. Transfer autobusom do odabranog hotela. Noćenje.
2. do 10. dan HURGADA - Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Drugog ili trećeg dana boravka - informativni sastanak sa predstavnikom agencije. Tokom boravka - fakultativni izleti.
11. dan HURGADA - BEOGRAD  - Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju predstavnika i prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Transfer do aerodroma. Direktan čarter let za Beograd kompanijom AIR SERBIA. Sletanje u Beograd je posle ponoći, dan nakon datuma povratka naznačenog u cenovniku.

 

U cenu aranžmana je uključeno:

- avionski prevoz direktim čarter letom AIR SERBIA Beograd - Hurgada - Beograd

- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom hotelu na bazi 10 noćenja

- transferi aerodrom - hotel - aerodrom

- organizaciju putovanja i usluge predstavnika

 

U cenu aranžmana nije uključeno:

- aerodromske takse odrasli i deca 2-12.god. u iznosu od 51.4€ (Beograd 21.42€, Hurgada 29€, DCV taksa 0.98€). Sve navedene takse podložne su promenama i uplaćuju se u poslovnicama agencije u dinarskoj protivvrednosti pre polaska na putovanje

- egipatska viza (25$ po pasošu) plaća se po sletanju u Hurgadu, na aerodromu, pre pasoške kotrole,

- deca do 2 godine plaćaju 25€ (nemaju sedište u avionu i u transferu, niti krevet u hotelu)

- YQ taksa 10€ - doplata za poskupljenje goriva, čiji je iznos podložan promeni i isključivo zavisi od avio kompanije

- zdravstveno putno osiguranje

- fakultativni izleti


OSIGURANJE:   

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 30 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

 

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Viza za Egipat za državljane RS je potrebna. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze.

 

NAPOMENA - U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

 

ROK ZA POTVRDU REZERVACIJE JE NAJKASNIJE DVA RADNA DANA OD MOMENTA PRIJAVE I UPLATE AKONTACIJE

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane


NAPOMENE:

CENE ZA DECU:

– Dete do 2 god. nema sedište u avionu, u transferu, ni krevet u hotelu.

– Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, u transferu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta.

  Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni.

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00 h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti paketom za ručak. Raspodelu soba vrši isljučivo recepcija hotela. Svi dodatni zahtevi i želje putnika biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i potvrdu. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.

NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.

ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO - Molimo da se o detaljnom konceptu all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.

POMOĆNI KREVET: U najvećem broju hotela je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na komfor u sobi.

KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.

TRANSFERI OD/DO AERODROMA Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, organizaqtor putovanja vas sačekati i uputiti na transfer (u autobus, mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu.

Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo da budete na recepciji hotela 15 minuta pre zakazanog vremena. Vratite ključeve (od sobe, sefa) proverite sva putna dokumenta i platite račune.

PREDSTAVNIK AGENCIJE - je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Molimo da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između Vas i nadležnih organa.

FAKULTATIVNI IZLETI – organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.

 

MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU JE 120.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJAOD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE

                                                                                                                              POČETKA PUTOVANJA.

 

 

Uslovi i način plaćanja:

- Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu za efektivu INTESA banke na dan uplate.
- Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom garantovan je samo iznos akontacije a ostatak je podložan promeni. Započeti način plaćanja se ne može menjati.

UPLATA DO POLASKA:

- 40% od celokupne cene aranžmana (akontacija) prilikom rezervacije (sklapanja ugovora), ostatak najkasnije 15 dana pre putovanja. Uplata se može izvršiti u gotovini, platnim karticama, preko računa (kao pravno ili fizičko lice).

ODLOŽENO PLAĆANJE:

40% od celokupne cene aranžmana (akontacija) prilikom rezervacije (sklapanja ugovora), ostatak:
- ČEKOVIMA GRAĐANA - na jednake mesečne rate, po obračunu, do 30.12.2019. Dospeće rata je 10, 20 i 30. u mesecu. Za rate koje dospevaju za naplatu posle iskorišćenog aranžmana obavezno je deponovanje čekova građana kod organizatora, kao garancija plaćanja, najkasnije 15 dana pre putovanja.
- KREDITNIM KARTICAMA (Visa, MasterCard, Amex) na 6 mesečnih rata bez kamate.
- Putem ADMINISTRATIVNE ZABRANE - na 6 ili 9 rata sa firmama sa kojima agencija SUPERNOVA TRAVEL ima sklopljen ugovor.


Pretraga hotela

Prijavite se na newsletter